<a href="http://www.zwani.com/graphics/welcome/"></a>
Tidaklah berjaya orang yang suka menuding jari dan mencari silap orang lain sebelum diri sendiri~

Sunday, November 6, 2011

minta maaf, minta maaf, minta maaf..

Saya banyak salah dan silap, hati kadang2 gagal menahan sabar, hati kadang2 cukup pantang dengan benda yang melanggar prinsip diri. Namun saya tahu, x semua orang sama, semua orang ada cara masing-masing...Saya minta maaf sangat atas semuanya, kadang2 terlepas cakap benda yang tak sepatutnya...



Saya harap semua orang akan maafkan diri saya, sepertimana saya cuba untuk memaafkan semua orang. Hidup ni tak lama kan, bila2 masa jer ajal boleh menjemput...saya takut kalau x mendapat kemaafan dari orang yang saya pernah buat salah dan sebagainya. Amat takut.



Quote of the day:
Ya Rabb, lembutkanlah hatiku untuk memaafkan dan menerima orang lain seadanya dan lembutkanlah hati mereka untuk maafkan aku jua...Ameen.

No comments:

Post a Comment